Logo Crossweb

Log in

close
Sign up Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
<< Go to podcasts list

323: Od content marketingu do sprzedaży – Paweł Tkaczyk

15.06.2020
00:37
Polish

Content marketing to jeden z najlepszych sposobów na promocję wielu produktów czy usług. Dzięki udostępnianiu za darmo wiedzy, możemy umacniać swoją pozycję eksperta i zdobywać zaufanie przyszłych klientów. Skąd jednak wiadomo, że osoby, które korzystają z tego, co dostają od nas gratis, będą chciały nam w końcu za coś zapłacić?


Posłuchaj 323. odcinka MWF, którego gościem jest Paweł Tkaczyk, i dowiedz się, jak robić content marketing, żeby ludzie nie tylko cię poznali, ale także chcieli od ciebie kupować.


1:55 W jakich branżach content marketing sprawdza się lepiej, a w jakich gorzej?

3:26 Skąd brać inspiracje do tworzenia treści w ramach content marketingu?

11:12 Jakie narzędzia Paweł najchętniej wykorzystuje w content marketingu?

15:48 Jak przełamać wstyd i opory przed publikowaniem treści w internecie?

18:30 Co zrobić, jeśli brakuje nam umiejętności w tworzeniu treści?

21:15 Co zrobić, gdy nie potrafimy się odnaleźć w środowisku, w którym jest nasza grupa docelowa?

24:42 Jak rozgraniczyć wiedzę darmową od tej, którą chcemy sprzedawać?

28:48 Jak sprzedawać wiedzę, którą wcześniej udostępnialiśmy za darmo?

32:53 Jakie błędy popełniamy najczęściej, próbując robić content marketing?


3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu:

- Jeżeli masz problem ze znalezieniem tematu, który mógłby zainteresować twoją grupę docelową, poszukaj inspiracji w mikromomentach.

- Jeżeli nie wiesz, od czego zacząć tworzenie treści, to znajdź partnera, który będzie zadawał ci pytania. Wówczas treść powstanie sama.

- Nie dziel wiedzy na taką, którą możesz rozdawać za darmo, oraz taką, którą możesz sprzedawać. Możesz się śmiało dzielić całą wiedzą, a zarabiać na tym, że wybierasz ze wszystkich swoich zasobów tylko fragmenty przydatne dla konkretnej grupy docelowej.

Similar podcasts