Logo Crossweb

Log in

close
Sign up Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Marketing Meeting Łódź #24

Event:
Marketing Meeting Łódź #24
Event type:
Meetup
Category:
Topic:
Date:
21.12.2016 (wednesday)
Time:
18:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
6 Dzielnica
Address:
Piotrkowskiej 102
Description:
Świąteczne spotkanie Marketing Meeting Łódź już 21 grudnia w 6 dzielnica. Zapraszamy Wszystkich zainteresowanych marketingiem, ekonomią i szeroko pojętymi social mediami.
Podczas spotkania będziemy mieli okazję wysłuchać 3 ciekawych tematów.
  • Dawid Sokolowski - Ekonomia współpracy - Efekt sieciowy - inna filozofia marketingu.
  • Rafal Myslinski i Kamil Jakub Natil - Suchar codzienny - Dlaczego 1,5 milionowy profil nie sprzedawał i 5 powodów, dzięki którym zaczął?
  • Jan Mian Ożarowski - Snapstars - Snapdzieła, Snapstories i Snapstorytelling - czyli praktycznie o contencie na Snapchacie.
BIO:
  • Dawid Sokolowski - Futurysta i Lider Zmian. Autor raportu "Ekonomia Współpracy w Polsce 2016 r.". Założyciel Sieci Sensownego Biznesu. Studiował ekonomię biznesu w Anglii oraz Stanach Zjednoczonych. Pracował ze startupami i inwestorami w Gildii Aniołów Biznesu, a także funduszu Zernike Meta Ventures. Obecnie zajmuje się ekonomią współpracy w kontekście machine learning, interfejsów konwersacyjnych, efektu sieciowego, systamów reputacyjnych oraz dobrze rozumianego designu doświadczeń.
  • Rafal Myslinski (fafa) - inżynier, który woli tworzyć suchary niż projektować nudne linie produkcyjne. Fafa mieszkał 3 lata w Szwecji, gdzie studiował zarządzanie projektami. W Sucharze Codziennym odpowiada za monetyzację biznesu i rozwój nowych projektów.
  • Kamil Jakub Natil (myku) - architekt, który podąża za swoimi marzeniami, dużo podróżuje i tworzy najbardzej suche suchary. Myku ma pełen arsenał ciekawych historii i anegdot, dlatego jest osobą, którą musisz mieć na swojej imprezie. W Sucharze Codziennym zajmuję kreacją i contentem.
  • Jan Mian Ożarowski - Snapstars - firma specjalizująca się w wielokanałowych kampaniach influencer marketingowych i zarazem Snapchat Creative Studio w jednym, z realizacjami dla takich marek jak Samsung, Play, Forever21, Zozole, czy szwedzkie Happy Socks, na koncie. Twórcy pierwszego kanału pogodowego na Snapchacie (hotornot-snaptv) i autorzy warszawskiego geofiltra Pole Mokotowskie. A Jan Ożarowski to po prostu jeden z twórców Snapstars.
Zaproś swoich znajomych i przyjdźcie na ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Marketing Meeting Łódź. Do zobaczenia!

Similar events

There are no upcoming events for these parameters in the Crossweb database.
Do you know about an event? Please add it.

Profile of employers